april-och-dorry

Direktlänk till inlägg 7 mars 2015

Rubrik saknas

Av April-Och-Dorry - 7 mars 2015 07:25

NI hra så bra tålamod måste jag bara säga ;) Fortsätt med det! <3

Jag har varit lite med klubben (fieldwolves) som nu Dorry ochså är medlem i! JIppie! Hehe c:
Jag har absolut inga uppdrag kvar i spelet men jag kämpar med att stänga dumma sprickor, så då frågar jag: FÅR MAN UPPDRAG AV DET!? Jag har bara mer än 30 sprickor kvar att stänga och sen har man 4 sprickor om dagen (ungefär). Det kommer ta någon vecka och lite till... yey... D: 

MEEN nu ska vi inte vara ledsna! Måste säga att field Wolves är bra.... gemfört med de andra två klubbarna jag varit medlem i... hehe ;). Men verkligen, alla chattar med alla och p eventen väntar alla in de som hamlar på efterkälken. Haha  :D 

A pic:
 
Nice C;

/Kramisar från   

(Funderar på en ny namnskylt ^.^ uhu?)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av April-Och-Dorry - 12 april 2015 07:31

  Jag är så sjuukt nöjd med den! Det är liksom helt... jkwbvkl<kbhva. (Don't ask!) OM du vill se fler sånna här redigeringar så kolla in min insta @aprilnorthhaven_sso, hehe xDOch ni vet de nya quatrarna? (stav) De är sååå fina, och deras galopp ...

Av April-Och-Dorry - 3 april 2015 09:21

Hejj ;D <3 Och japp som ni ser i rubriken ska jag skriba en berättelse i olika delar, såklart om jorvik! ;D So read! Nu börjar jag! ^O^Kaptiel 1 - The begginingJag hör hur pappa flåsar i takt med att båten guppar över en våg. "Vi är snart framme...

Av April-Och-Dorry - 2 april 2015 07:20

PÅSKEN HAR KOMMIT TILL JORVIK! Och vem har gett sig ut för att leta om inte jag? ;) Jag har en halv karta med som placerar ut vart det finns guld ägg i starstable och jag har hittat allt själv så sno inte min karta utan att ge cred!      Ok, det...

Av April-Och-Dorry - 30 mars 2015 15:38

God news: Jag är lifetime star rider nu och har ansökt till clever mules ;) Jag vill ha den lite mörkare hästen i steves gård, jag minns inte vad den hete just nu xD <3 Men jag ska inte köpa den förräns alla mina hästar är mer än level 10. Det är ...

Av April-Och-Dorry - 29 mars 2015 10:36


Ja, ok. Jag kommer trycka på den lilla upplösa knappen på klubben... :(   MEN det finns någon glad anledning ;) Jag har estämmt mig att jag ska nå 1000  följare på instagram innan jag försöker med en klubb, för jaa... då kanske fler vill gå med? ...

Välkommen


Vi är
April Northhaven
och
Dorothy Underbaker
VI kommer skriva om Star stable.

Något speciellt?

Undrar du något?

2 besvarade frågor

Vi undersöker

Vad tycker ni om Donidalen
 Hatar den
 inte bra
 Krånglig- hittar inte
 Helt okej
 Den funkar
 Bra
 Väldigt bra
 I LOVE IT

Senaste inläggen

Anmäl dig till Sneakt Girls Army här!

Kategorier

Arabian Horse

Ovido - Quiz & Flashcards